tisdag 1 juni 2010

Pissoaren på café Opera

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu är jag här inne o kikar - jag från tråden "okult" på FL...
    Fin blogg!

    Kom o tänka på ett minne jag har från Café Opera när jag var där en gång...
    Flickan från landet var på vifta (pekar på mig) o hamnar i stora staden - o på Café Opera av alla ställen!
    Går på toan o undrar vart pappret är?
    Hummm...
    Sen ser jag - Små fina blomsterdekorativa servetter använder man visst där! Hihihi - o med vin i kroppen (knoppen) så blev det extra fnissigt vill jag lova! ;)

    Fint var det inne på herrarnas oxå ser jag!
    Ha en bra dag!
    / H

    SvaraRadera
  2. Men var är alla darttavlor, barer, blinkande lampor och prickskyttestävlingar som jag hört ryktas ska finnas inne på "Herrarnas" överallt? Nästan lite besviken ;)

    SvaraRadera