måndag 21 juni 2010

Massa pyssel

Ja, idag blir det en fixa-allt-i-allo-dag. Har inte ens gått upp ur sängen ännu. Vi har nämligen köpt en bäddsoffa som är HELT makalös, och placerat framför TV:n. Därför kan man bara ligga kvar hur länge som helst och bara existera. Hur skönt som helst.
Har precis skickat iväg min brädspelsidé till ett tryckeri så första prototypen kommer att provspelas på midsommarafton :o) Ska bli sköj!
Lite trist att jag inte kan lägga ut en bild av hur det ser ut på bloggen. Hade jag gjort det hade alla förstått min idé och kanske någon briljant gärna hade hunnit före mig ;) Men då jag kollat upp lite mer grejer så lägger jag kanske ut den :)

Nej, nu skall det duschat, gå ut med hunden, tryckas spel plan, ätas, handlas mat, planeras, systembolagiseras m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar