onsdag 30 juni 2010

Skärgårdslivet fortsätter

Vaknade vid 10-tiden idag! Tog det lugnt igår och är därför pigg idag. Dock har det varit sena nätter fyllda med omoraliska drycker etc ett tag nu, och det sover man inte bort på EN natt. Det kommer förmodligen att krävas lite mer för att komma ikapp.

Det ser ut som att det blir fiske på schemat idag. Det var flera år sedan jag ryckte strömming. Det är ju kul så länge man rycker men sen ska man ta hand om fisken också. Jag är alltid väldigt noga med att ta vara på fisken man fiskar upp. Kan bli vansinnig på människor som fiskar upp fisk, har ihjäl den och sen slänger den. Helt i onödan så att säga. Därför blir det väl att rensa strömming idag. OM vi nu får något dvs.

Igår såg jag filmen Knight and day...hette den va? Tror jag. Har märkt att jag börjat störa mig något OERHÖRT på dåliga manus som levererar ologiska, omotiverade och overkliga konversationer. Vad det nu beror på vet jag inte, men förmodligen beror det på åldern.

Nu skall det läsas lite om nya övernaturligheter, så jag får min dagliga dos av idioti :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar