torsdag 24 juni 2010

Fantaaastisk morgon!

Ännu en Uuuuuuuuuuuuuuunderbar morgon i skärgården! JÄvlar vad bra man kan ha det ibland :o) Ursäkta språket, men det måste förstärkas på något vänster :o)

Jaha...just när jag sitter och skriver så kommer min flickvän in och säger att hon bestämt vilken låt vi ska ha när vi gifter oss...Jag frågar självklart vilken låt det kan tänkas vara...då börjar hon sjunga (hellre än bra) Jag känner igen låten men kan inte riktigt sätta fingret på den...sen kommer refrängen: "Skönheten är hooooon, odjuret är haaaan"
Då kan man säga att jag "la på" och avslutade den konversationen...Glädjen varade ju ett tag iaf :o)

Och nu knackar det på dörren och en naken 2-åring med playboybunny-mössa kliver in...Det känns oerhört udda, men lite gulligt någonstans såklart :o)) Det är tjejens morbror som är ute och går med sin dotter.

Vad står på schemat idag då? Troligen handling och lite städning, men sen är det nog hyffsat lugnt. Micke Askernäs och hans flicka kommer ut vid 19 tiden ikväll så det blir sköj. Det får nog inte bli FÖR sent då det övriga sällskapet kommer vid 11 tiden imorgon.

För att fira dagen och glädja er lite så presenterar jag Tim Minchin med F-sharp! En väldigt komisk låt om man är lite musikaliskt lagd :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar