torsdag 10 juni 2010

Kul och tragisk kväll

Ja, det var skoj igår på södra teatern. Vi blev ett stort gäng som såg på "Sista Rycket" och det blev en massa öl och grejer. Vad som inte var lika roligt var att jag egentligen skulle åka ut till landet tidigt i morse och hade därför inhandlat två lådor vin och ett gäng cider som jag hade med mig till teatern. När vi ska gå upptäcker jag dock att någon snott rubbet! Därför måste vi nu åka senare. Jag blir så enormt trött på att människor inte bara kan lära sig vad som är mitt och ditt. Jag önskar att jag kunde få gå 3 långa ronder mot den människan som snodde grejerna. Så om du som gjorde det läser detta så finns mitt telefonnummer och mailadress på nätet och på bloggen.

Nu ska vi strax pysa dock efter att jag har inhandlat allting på nytt. Det är ju inte pengarna som är det stora, pengar löser sig oftast, men att såna folk förstör så mycket mer gör mig vansinnig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar