lördag 12 juni 2010

Sen kväll...eller tidig morgon? Nej SEN morgon...?

Det var riktigt trevligt igår. Jag, tjejen, hennes mamma och hennes morbror samt hans fru, spelade den fantastiskt roliga versionen av Fia med knuff hela kvällen. Till slut upptäckte vi att någon började flytta fel pjäs. Det, kan man säga, är första tecknet på att spelet har haft effekt. Man säger att folk blir väldigt påverkade av datorspel...haha, då har de inte spelat vår version av Fia med knuff!
Det är ju alltså precis som vanligt förutom att pjäsen är ett litet shotglas som man måste dricka ur varje gång man blir "knuffad".

När vi spelat klart gled visade vi upp en massa Tim Minchin-klipp och mycket annat. Diskussionen gled in på skepticism och religion som det alltid verkar göra när jag är med TROTS att jag inte pushar för det....tror jag iaf...

Alla går och lägger sig förutom tjejens morbror och jag. När han tittar på sin klocka och luras genom att säga "Va? Är klockan halv åtta?!" så förstår jag ju att det är ett skämt...ända tills jag själv tittar på klockan och inser att det är sant, och förmodligen läggdags.

Nu vaknade jag dock och klockan är 15. Har ätit lite frukost som förhoppningsvis ska återställa balansen i kroppen. Nu ska vi snart ta båten och handla en runda. Sen är det grillning som gäller! Hööööörs!

P.s...mjölken är slut här och jag har panik...D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar