tisdag 5 oktober 2010

Tjo på er!

Jag tyckte jag var riktigt bra på att blogga ett tag nu. Men sen halkade jag in i någon form av svacka av jobb, ingen lust att blogga, och maraton av Whale Wars. Vansinnigt roligt program faktiskt. Men nu ska jag skärpa mig igen tänkte jag :o)
Är lite risig idag. Var ute med en kollega vid namn David Persson igår. Det var länge sedan vi setts och när vi stötte på varandra på gatan så bestämde vi oss för att ta en öl och snacka lite trolleri och grejer. Det blev dock betydligt fler än 2 öl...Därav mitt något hängiga jag idag. Men det var värt det! Sjukt kul hade vi på puben. David, jag och en kortlek ;o)

Idag funderar jag på att dra bort till Magic Bar eftersom den svenska minnesmästaren är där. Som jag slarvar bort saker konstant så kan det nog behövas lite minnesträning. Och då bidrar nog inte pubkvällar till något nämnvärt positivt, inser jag. För minnet menar jag. Vi får se vad som händer.

I övrigt står allt lite still just nu. Vet inte varför jag har en sån känsla för lite grejer händer det ju hela tiden. Jag pratar alltså jobbmässigt nu. Inte för att jag har LITE jobb, men jag jagar hela tiden nya utmaningar, och just DÄR står det lite still. Jag har ju ett gäng idéer. Några av dem kan jag inte göra mycket åt i nuläget då beslut och annat ligger i andra händer...
Vet ni vad...nu sitter jag här och bloggar istället för att ringa upp någon som kan förverkliga mina idéer...?? Så korkat! Nu ringer jag en producent! Hörs! Tjo! Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar