onsdag 15 september 2010

Välgörenhetsgolfen Jonsters Charity

Ni som befinner er i Helsingborgstrakten, närmare bestämt Örkelljunga, på lördag är välkomna att kika förbi Jonsters Charity och kika på min show som jag kör kl 13. Det kommer vara ett stort jippo med golfturnering och barnaktiviteter.
Jone Sølvik som är initiativtagare till evenemanget spår att omkring 200.000kr kommer att vaskas fram till sjuka barn. Ett riktigt bra initiativ tycker jag och åker givetvis ner och hjälper till! Hoppas vi ses!

Läs mer på http://www.jonsters.se/
och här...
http://mobil.hd.se/skane/2010/09/14/nagra-fragor-2/

4 kommentarer:

  1. see you there.... Jätte kul att du ville komma.

    Ewa med Olivia och Oscar

    SvaraRadera
  2. Fy va roligt :D Fan att jag jobbar till 12.00 hinner ALDRIG komma till örkelljunga :P Patrik kanske hinner ;) Så kan ni dra er till markaryd och umgås med mig ;) <3

    SvaraRadera
  3. Underbart kul att ha dig hos oss idag=) du är välkommen 365 dagar om året=)

    SvaraRadera