fredag 17 september 2010

Idag flygs det till Helsingborg

Vaknade vid 08 idag och ligger fortfarande kvar i sängen med laptopen i knät och jobbar. Har fixat lite med allt möjligt. Mailat, fakturerat och lite annat. Men strax skall jag kliva upp och ta en promenad med vovven.
Vid 19:25 avgår flyget mot Ängelholm där jag blir upphämtad och hemskjutsad till familjen Johansson. Imorgon blir jag sen hämtad och skjutsad till välgörenhetsgalan i Örkelljunga. Ska bli kul att träffa publiken som vanligt och jag hoppas att det kommer mycket folk!
Är lite ledsen för att jag missar debatten ikväll i TV4. Men visserligen hinner jag se lite grann tror jag, beroende på om familjen Johansson VILL titta på det såklart :o) Annars finns det ju alltid på nätet! Men live är alltid roligast.
Nej, nu måste jag kliva upp och ta vovven till hundparken så han får kuta runt och leta lite tikar. Snart kommer min tik hem från jobbet förresten. Kanske ska diska och städa lite innan dess också :o)

Kom ihåg att krama varandra relativt mycket nu och ha det toppen!

1 kommentar:

  1. Du är så välkommen - och vi har TVÅ tv apparater;-) Jag gillar dock också debatten=)

    SvaraRadera