onsdag 21 juli 2010

Nyrakad på riktigt!


Ja, då är man alltså nyrakad! :o) Såret i huvudet behövde dras ihop med tejp och min tjej som är sjuksköterska fick jobba på sin fritid ;o)
Känns annorlunda och ovant att vara rakad. Men SÅ SJUUKT skönt :o) Man torkar snabbt efter att man duschat. Sen spar jag ju in pengar på hårschampo och hårgelé ;o)

Har varit rakad förut, men det var under mina förvirrad år som skinhead. Blev faktiskt lite äcklad av det när jag såg mig själv i spegeln. Man påmindes om sitt gamla liv som en gång varit. Tur att åsikter och värderingar har gjort U-sväng. Idag kan jag inte ens förstå hur jag kunde tänka som jag gjorde då. Förmodligen förvirrad ungdom och var förmodligen arg på någonting undermedvetet. Tänkte skriva ett längre inlägg om den tiden vid ett senare tillfälle då jag tror att det är nyttigt för alla att läsa om hur en person som jag var då egentligen tänker.

Jaja, såhär ser jag ut nu iaf! ;)

4 kommentarer:

  1. du är inte cool längre!!

    SvaraRadera
  2. Haha, det anser jag att jag aldrig varit ;)

    SvaraRadera
  3. jag förstår dig helt och hållet alla gör vi säkert någon gång i livet något man ångrar, en del av ungdoms processen. Huvudsaken är väl att man växer upp kanske:)
    Tycker inte alls att du ändrar din personlighet för det och alla har vi ett förflutet.... Lycka till DANIEL <3

    SvaraRadera
  4. Tack Ida! Skönt med personer som förstår :o) kram på dig

    SvaraRadera