tisdag 27 juli 2010

TIDIG tisdag!

Tror jag somnade vid 04 igår. Men ändå klev jag upp vid 08:40. Känner mig relativt pigg och utvilad. Sen KAN det vara så att jag vaknade tidigare än vanligt pga att jag redan innan jag gick och la mig bestämde mig för att äta tekakor till frukost. Det känns nästan syndigt att äta vitt bröd och gör det nästan aldrig längre. Men idag smäller det! Ugnen står på och bröden är i frysen! INGET KAN STOPPA MIG NU!!! MUUu-ha-ha-ha-ha!!!

Idag kommer tjejens bror med flickvän och två katter ut till ön. Ska bli sköj!
Har börjat knåpa kring en bokidé som jag hoppas ska bli verklighet. Har ju redan skrivit färdigt en bok som behöver korrigeras en massa...men det blir alltid att man skjuter det framför sig tyvärr. Tror dock att om jag får den nya boken i skön rullning så kommer nog motivationen till den andra att finnas.
Sen ska jag faktiskt ta mig i kragen och träna in lite nya trolleri-rutiner. Jaja, då har jag att göra idag :o)
Men först ska jag se några avsnitt av Richard Dawkin´s serie "Enemies of Reason". En serie jag för första gången började titta på igår. Är HELT fast. Ska lägga ut den här på bloggen senare idag troligen.

Ha det galet bra allihop och kom ihåg att kramas relativt mycket!

3 kommentarer:

  1. Mmm vitt bröd. Det är syndigt gott men tyvär unnar jag mig det varje dag :)
    En bok..det låter spännande. Hoppas du kan ge ut den inom en snar framtid.

    SvaraRadera
  2. En bok? Vad spännande!!

    SvaraRadera
  3. Helt rätt fru cupcake! ;) Ja, vi får se vad som händer med boken, FC och Tobias :o) Håller tummarna ;)

    SvaraRadera