måndag 26 juli 2010

Måndag morgon och lite seg

Ja, det var en natt med lite udda sömn. Ute på ön just nu är bara svärmor och svärfar och jag. Vi satt och kollade på TV större delen av kvällen. Vid sidan av körde jag lite poker som gick sådär. När de gick och la sig knallade jag ner till backstugan som ligger 50m längre ner för backen. När jag väl lagt mig där upptäckte jag att jag inte var det minsta trött. Då var klockan 03. Då ville jag kolla på zeitgeist the movie som jag blivit tipsan om så mycket på senaste. Dock fanns INGEN täckning så jag begav mig uppåt till stora huset igen. Väl där var täckningen minimal och det blev att jag la mig och kollade på Flexnes istället. Men efter en stund somnade jag på soffan. Ju större soffa desto bättre sömn brukar jag säga. Detta var en liten soffa. Mycket mycket liten soffa. Soffans storlek kombinerat med 2 små hundar som tycker att det är HELT okej att slicka folk som sover i ansiktet och gå på dem, gjorde att det blev en oerhört jobbigt sömn.

Just nu ska jag ta tag i en massa saker. Har en del nya projekt som jag tänkte börja med. Sååå...det gör jag nu! Hoppas ni alla får en vansinnigt skön dag!

2 kommentarer:

  1. Nu låter vårt källarrum med två (sköna) sängar och två busiga grabbar inte så illa längre om du kan sova på en liten soffa med hundar som slickas...! Ha, ha....jag LOVAR att lägga choklad på kuddarna=)

    SvaraRadera
  2. haha ;o) FAN vad gott! Ser verkligen fram emot det!! :o))

    SvaraRadera