tisdag 13 juli 2010

Sommarlov-filmningen färdig

Då sitter jag på tåget igen. Det var riktigt kul faktiskt, att spela in. Trodde jag skulle vara tröttare men jag klarade mig riktigt bra. Dessutom vaknade jag till när det, som jag gissade på, blev jag som fick bada. Faktum är att det var riktigt skönt i vattnet! ;o) 22 grader är nog gränsen för mig. En grad kallare och jag hade krympt. Inga förklaringar behövs ;o)

Tänkte se programmet ikväll och se om jag skötte mig. Är inte riktigt nöjd med fiske-tricket eftersom vi egentligen hade planerat att det skulle vara helt annorlunda. Egentligen skulle Peps stå helt synlig så att man förstår att ingen trär på kortet på kroken EFTER det att Malin valt. Men jaja, det är ju bara ett trick ;o) Får kika på det och bedömma det sen helt enkelt! ;)

Ciao på er! Nu ska jag lira lite poker och kolla film på tåget :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar