måndag 12 juli 2010

Framme på hotellet i Malmö

Är hungrig men försöker vara nyttig. Hmmm...Det blev helt enkelt måltidsersättning ikväll. Eller ja, det BLIR, jag har inte druckit den ännu. Har precis duschat. Svettig efter tågresan. Nu ska jag bara lägga mig ner i sängen och slå på TV:n och några pokerbord och försöka vinna lite pengar.
Kom precis på att jag bara har ett par shorts med mig. Glömde ju ombyte...Imorgon när jag är med i Sommarlov 2010 så kommer jag troligen att tvingas bada från båten nämligen...och då får jag åka dyngsur hem ;o) Ska spela in lite grejer för deras webb och även medverka i radio efteråt så jag har ingen tid att gå och handla shorts innan tåget går hem till Sthlm igen. Känns ju kul ;o)

Hoppas alla läsare får en bra natt! Det hoppas jag att jag också får eftersom jag ska upp vid 06 och inte är jättevan vid det om man säger så ;)

Gooooder natter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar