lördag 23 januari 2010

Tillfälligt avbrott

Har just varit utelåst ett tag. Dock ej så länge. Jag och tjejen var just och handlade kattsand och hundmat. På vägen hem bestämde vi att hon skulle gå och handla lite mat och att jag skulle bära hem grejerna och börja pyssla med annat. Men väl hemma kommer minnesbilden av när jag lägger hennes nycklar i hennes ficka flygande....Så jag gav en grissvans till hunden och satt och hälsade på förbipasserande grannar som ett fån...

Jaja, nu är jag hemma iaf. Igår var jag huvudgäst på Magic Bar. Det gick faktiskt LITE bättre tycker jag. Är ju nere i en svacka just och diskuterar med kollegor vad det kan bero på. Tydligen märks det inte för mycket utåt enligt responsen. Igår blev det återklapp vilket alltid är glädjande. MEN inombords är det något som inte stämmar. Skum och trist känsla men vafan, sånt är livet. Det löser sig. Annars var det en kul kväll! Carl Tillenius gjorde en fantastisk insats som konferencier och en supportakt som var galet underhållande och sjukligt rolig. Grymt charmig kille, så missa inte honom!

Ikväll är det SVT-fest. Tillfälligt avbrott är namnet på festen. Det är den största festen de haft tror jag. Tvåtusen pers ska det tydligen vara. Väntar nu på herr kaninenproducent ska ringa. Vi tänkte mötas upp och ta en öl innan. Eventuellt på magic bar. Sen blir det klackarna i taket! .... Eller ja...det kommer nog bli lugnt när jag tänker efter. För imorgon ska jag till Oxelösund och jobba. Just det, måste kolla upp lite detaljer om resan etc kommer jag på nu när jag tänker på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar