lördag 9 januari 2010

Bakis

Sitter nu i soffan...Vi skulle bort till några vänner vid 13 tiden idag. Vid 13 väckte min tjej mig och tyckte vi skulle åka. Jag kände dock att det bara inte gick så hon åkte ensam...Sen minns jag ingenting mer förrän nyss vid 17:30....då kom hon hem och jag vaknade igen...Tung i huvudet och trött som en flygfisk...???
Igår var det väldigt bra på Magic Bar. Mycket tack vara Gaston som väldigt proffsigt konfade. En sån konfa skulle vi haft varje helg på Magic Bar. Stämningen går från 10-100% direkt och trollisarna kan surfa på vågen och känna sig trygga.
Ja...sen kan ni då räkna ut att det blev ganska sent ...hrrrm....

(gääääsp)

Nej...nu ska vi till tjejens morbror och äta slottsstek och en massa vin kanske? Jo jag tackar...jag är otroligt upplagd för det :o)

Tjo flöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar