onsdag 6 januari 2010

Dagens planer

Helt galet...går alltså och lägger mig i tid för att jag tänkte komma iväg till norttälje i tid. Ska hälsa på min kära mor.
Somnar ganska exakt vid midnatt...och vaknar vid 03:53 utan en suck att kunna somna om. Det händer oftare o oftare. Vet att äldre brukar vara likadana men jag är för i helvete 30 år!!! Visserligen närmare 31...om 14 dagar....snyft....
Hur som haver...Idag blir det alltså en tripp till Norrtälje. Sen blir det eventuellt en sväng till min vän Marcus som ska ha en provfilmning imorgon. Kanske ska läsa mot honom isf. Vi får se hur mycket tid som finns!

Ser för övrigt fram emot fredag. Tidigt i December hörde en herre av sig från ett av Sveriges största produktionsbolag av sig och ville träffas. Nu blir det äntligen av och det ska bli riktigt kul att se vad för luckor som kan öppna sig. Har några idéer som jag vill förverkliga så...man vet aldrig ;o)

På Torsdag ska jag vara bartrollkarl på Magic Bar. Kom dit :o) www.magicbar.se

Nej, nu ska jag vila en stund tills vi åker. Börjar bli lite sömnig nu...

Jag lämnar er med en av de roligaste intervjuerna Ali G någonsin gjort. Den mannen har inga gränser. Jag blir avis :o))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar