söndag 24 januari 2010

Tidig morgon

Eller ja...gick upp vid nio. Ska snart sticka iväg till Oxelösund och underhålla på en julgransplundring.
Så tänk på det allihopa: Träna, träna, träna på trolleri så kommer även NI att kunna hamna i Oxelösund på en julgransplundring :o)) Familjeshow blir det och det är lite av mina favoriter faktiskt. Är inte så farligt sliten efter igår. Det var en jäkla tillställning SVT hade fixat förresten. Galet stort och vansinnigt mycket folk. Kul att träffa en massa folk som man träffat och inte träffat tidigare. Men sen blev det mer och mer disco och jag är ingen fan av stå och stirra på människor och lyssna på musik. Gillar det där sociala som går bort när musiken är så hög så att det är helt omöjligt att prata. Därför stack jag till magic bar igen och hängde med de som var kvar.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning och packa trolleriväskan! Ciiiaooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar