tisdag 3 augusti 2010

Varför vill ingen hjälpa till?!



Har mailat 20 olika medium nu och frågat om de vill samla sina förmågor för att förutsäga olika katastrofer och andra otäcka händelser, så att vi hinner varna de människor som annars hade drabbats.
Dock, till mitt stora missnöjde, så har INGEN av de medium jag mailat hört av sig. Visserligen finns det ingen betalning i det hela, men alla medium säger ju att de inte gör det för pengarna, utan för att hjälpa människor. Då tyckte jag detta var ett ypperligt tillfälle. Men jag vet inte...
Det vore iaf bra om vi inte ger upp! Gå med i vår facebook-grupp och bjud in alla dina vänner. Du får även höra med dina vänner om du har någon med mediala förmågor om de inte vill hjälpa till!

http://www.facebook.com/?tid=1309196501731&sk=messages#!/group.php?gid=123400514373325&ref=ts

HJÄLP TILL ATT FÖRÄNDRA VÄRLDEN!

5 kommentarer:

  1. Och hur har ni tänkt er att det helt praktiskt ska gå till? Om jag nu t.ex. säger att en jordbävning kommer att äga rum om två veckor någonstans. Så hur kommer ni att kunna evakuera folket därifrån och få dem att lämna sina hem och hur har ni tänkt få dem att tro på er? Eller om jag säger att ett flygplan snart kommer att störta, med flera hundra döda som följd, så hur kan ni helt praktiskt förhindra flyget att lyfta?

    SvaraRadera
  2. Har ni förresten tänkt på att om någon säger att ett flygplan snart kommer att störta. Om ni skulle övertyga dom om att flygplanet inte ska lyfta, händer ingen katastrof och i så fall finns heller inget som kan förutses ;) Ett PS till det jag tidigare skrev.

    SvaraRadera
  3. Men om man nu förutspår att det kommer hända då kommer det ju hända oavsett. Så om man säger att det kommer hända och sedan förhindrar det genom att t.ex. inte låta några plan lyfta det datumet som förutspåelsen menar att det skulle hända på... Då stämmer ju helt plötsligt inte påståendet. Det känns lite som Schrödinger det hela.

    SvaraRadera