måndag 23 augusti 2010

Gick ju bra igår...

Jajamänsan! Igår kom jag 3:a i pokerturneringen i Västerås. Det var billigt inköp på 300kr så jag vann bara 1500, men äran känns ju desto roligare ;o) Ikväll är det show igen, men jag kommer att hoppa över pokern då jag har lite annat att dona med. Ja, jag kan lika gärna berätta att det handlar om att transportera djur och grejer. Hunden och våra två katter är tillsammans med min flickvän hos våra svärföräldrar. Vi skall ner till Malmöfestivalen där jag ska uppträda i veckan, och därför har vi droppat av dem hos svärföräldrarna som får agera djurvakt helt enkelt.
Imorgon är det dags för vårt nya familjetillskott att åka och vaccinera sig. Samtidigt ska vi försöka få det klargjort om det är en kille eller tjej.

Här kommer en liten bild från vår nya roll-up. Visst är den fin? (ho-ho-ho-ho)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar