fredag 13 augusti 2010

Packning o grejer

Då är det dags för första poker-giget idag. Ska bli riktigt roligt! Vid 14 kommer gänget och plockar upp mig i vår lilla turné-buss sponsrad av Nordic Bet ;o) Bussen skall styra oss till Hallstahammar. Sen blir det turnering och show ikväll. Jag ligger över på hotell i Hallstahammar medan resten av truppen styr mot Lesjöfors. Det är nämligen så att jag ska ge en familjeföreställning i Katrineholm imorgon.
Så imorgon bitti styr jag mot Katrineholm med tåg och direkt efter gig blir det att slänga sig på nästa tåg och åka till Karlstad och möta upp grabbarna igen.

Kommer nog bli ganska mycket bilder och bloggande här framöver nu så håll utkik :o)

Nu skall det skrivas ut biljetter och packas färdigt! ...Just det...och hämta tvätten också...

Ha det fint allihopa och kom ihåg att krama varandra relativt mycket!

De här herrarna blir mitt resesällskap på turnén!

Jens Jadbäck

Anton Körberg

Marcus Palm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar