torsdag 19 augusti 2010

Tommy Körberg dödar Josh Groban

Jag hamnade just inför ett dilemma. Efter att jag under denna turné lärt känna Anton Körberg KAN jag inte, hur mycket jag än vill, försöka inbilla mig att jag inte undrar över hans far som alltid varit en stor förebild för mig. När jag pratar med Anton så tänker jag givetvis inte alltid på att det är Tommy Körberg son. Men det ligger självklart i bakhuvudet. Jag blir fascinerad över tanken. När Anton och jag pratar och hans telefon ringer och han svarar "Hej Pappa", så kan jag inte hjälpa att känna någon form av...wow-känsla. Äh, det är ju inte så illa, men jag tycker att det är lite fantastiskt. Iaf, nu satte jag mig och sökte på Tommy Körberg. Jag hittade då hans kände Anthem och hittade även en version av Josh Groban som jag verkligen älskar...Okej, vem vinner? Jag fullkomligt ÄLSKAR Josh Groban....men...
Faktum är att det inte ens är någon tävlan. ... Kort och gott så DÖDAR Körberg herr Groban. Se själva!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar