måndag 30 augusti 2010

Gotland Open

Deltog i pokerturneringen på Gotland vilket resulterade i att vi efter ca 10 timmar var 4 personer kvar i turneringen. Mitt kortsnitt försämrades avsevärt men ställde till slut med AQ. Tyvärr fick jag syn av AK som krossade mig. Nöjd med min fjärdeplats dock.

Gotland Open blev den sista hållplatsen för vår Pokerturnering.
Det har varit en oerhört rolig resa och allt har flytit på perfekt mest pga proffset Jens Jadbäck som har planerat allting och fått tider, resor, turneringar och boende att klaffa.
Roligt att få spendera tid med den alltid lika roliga Marcus Palm och roligt att få lära känna Anton Körberg närmare.

Jag hoppas på fler roliga pokerresor i Jens Jadbäck-regi!

Nu vilar jag ut med flickvän o djur hos svärföräldrarna i Älta. Skönt!

1 kommentar:

  1. Tack själv Daniel!

    Ni var grymt proffsiga och jag är imponerad av såväl artisteri som glädje och personligheter! :)

    Vi tar en reuinion snart och kör alla gamla hits som "Lalalalala" och "Din mamma".

    Kram
    Jens J

    SvaraRadera