onsdag 4 augusti 2010

Regn och rusk

Idag händer det inte mycket. Inte igår heller. Eller jo, lite. Igår var det mest jobb via datorn. Håller just nu på att planera en turné med Marcus Palm och Anton Körberg. Vår uppgift blir att åka runt till olika pokerklubbar och underhålla samt delta i turneringar. Blir nog en rolig bloggperiod kan jag lova så håll utkik. Första datumet är dessutom väldigt snart, närmare bestämt den 13:e Aug i Hallstahammar. Vidare kommer vi att besöka Lesjöfors, Visby, Lund, Västerås, Falköping, och Tidaholm. Jag ser verkligen fram emot detta och det ska bli vansinnigt roligt :o)
Upplägget är enkelt och blir mat och show följt av en skön pokerturnering, helt enkelt.

Igår var jag hos Palm och jobbade lite på olika saker. Bland annat vårtwww.bröllopsunderhållning.se som är ett spännande projekt som dock ej är klart på långa vägar, men som börjar ta form. Sen snackade vi lite om datumen för pokerturnén.

Idag ska jag boka lite resor och prata med Nordic Bet angående synkning av turneringarna och mina övriga gig. Mycket att tajma och greja, men det löser sig oftast bra om man ligger i lite.
Sen blir det sushi och film! Det förtjänar man när man fått något gjort ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar