onsdag 7 juli 2010

HERREGUD vad duktig jag är :o)

Gick till grannen idag, en underbar äldre kvinna som har ont i benet och har därför svårt att gå ut med sin hund. Så jag erbjöd mig att hennes lilla pudel kunde följa med mig och min hund ut på en sväng. Hon blev jätteglad och tyckte det lät bra. Dock tog det 10 minuter att komma hundra meter då det är en mammig hund. Så jag lämnade tillbaka hunden och sa att det måste vara något fabriksfel på den.
Sen stack jag iväg ensam och knallade en lång skön runda i solen. Riktigt skönt! Nu är det en dusch och sen blir det så att jag och tjejen och hunder går till Vasaparken och äter lite yakuniku i skuggan. Kan väl aldrig bli fel? Ikväll jobbar jag på Magic Bar igen.

För er som gillar diskussioner om religion så deltar jag i en intressant diskussion här. Jag mot två kristna sköna killar. http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=685111652&v=wall&story_fbid=132677336766948 (bland annat Samuel Varg Thunberg som jag pratat om tidigare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar