onsdag 19 maj 2010

Skön inställning

Ligger i Vasaparken och njuter av sommaren. Min hund, Kalle, sitter o
gnyr när han ser alla tikar gå förbi. Han har en sån skön
inställning till livet o främst sexualitet. Han kan helt plötsligt
dra iväg ett tok-skall åt en tik som jag tror kan översättas med
"jag vill ligga med dig!!!"
Jag misstänker att de flesta människor i parker tittar på varandra o
tänker samma sak som Kalle. Men vi har en sån tråkig spärr som
hindrar oss från att skrika våra avsikter rakt ut. Eller...det kanske
är bra att vi har den spärren iofs. Annars hade det ju blivit kaos...
Men jag tycker hur som haver att Kalle har en skön attityd :)

2 kommentarer:

  1. Oscar Solberger19 maj 2010 kl. 14:14

    Vi människor skulle definitivt tjäna på att vara mer djuriska och driftsstyrda. Alltså självklart inte driftstyrda i den betydelse som vi praktiserar så väldigt mycket hela tiden: Våld. Utan självklart på så sätt att vi skulle må bra av att inte spela så jävla coola hela tiden utan istället flirta och visa uppskattning mycket mer öppet och "djuriskt".

    SvaraRadera