söndag 16 maj 2010

Ja, det är jag...

Måste berätta en rolig grej som nyss hände på tåget. Jag sitter och lyssnar på http://www.skeptikerpodden.se och känner att jag börjar bli riktigt trött. Ögonlocken faller ner med ett duns o jag känner att jag är på väg att somna. Efter en stund vaknar jag till o slår upp ögonen och får syn på en 6-7 årig flicka som står o stirrar på mig. Jag ler lite yrvaket och funderar på att ta ur lurarna för att hälsa, men orkar bara inte. Hon ler och får stora ögon och man förstår att hon troligen är en kaninen-fan. Sen springer hon sin väg. Strax därefter nickar jag till igen. Av någon anledning vaknar jag dock igen och slår upp ögonen. Då får jag se att samma flicka står 50cm från mitt ansikte och stirrar på mig...men hon har nu även hämtat sin kompis. Det känns sådär hyffsat oprivat o konstigt av någon anledning :o))) Ingen säger någonting och stirrandet fortsätter en stund innan de slutligen springer iväg o fnissar. Nu har jag svårt att somna igen...

2 kommentarer:

  1. *skrattar* ja de måste ha känt konstigt när de stod så nära.Själv så hade ja blitt sketa rädd om ja vaknat och ngn stått me huvvet så nära *S*

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, det kändes LITE konstigt ja! ;o))

    SvaraRadera