torsdag 27 maj 2010

Roadtrip

Imorgon sticker jag och tjejen på en liten roadtrip. Vi hyr en bil och åker till Västerås imorgon. Ska hälsa på min gamla farfar som jag inte har träffat på länge. Det var han som fick mig att börja trolla så jag misstänker att han vill se lite trick. Och jag behöver inte bry mig om presentationen eftersom han inte hör något.

På lördag kl 05 åker jag raka vägen till Växjö där jag skall trolla på "vårstad".
http://www.vaxjo.se/
Klockan 12 kör jag på scen, så har ni vägarna förbi så...kika förbi! :o)
Direkt efteråt åker vi vidare till Karlskrona för ett kvällsgig. Sen blir det lite drinkar, och när jag dagen efter känner mig körbar igen bär det av till Sthlm igen.

Nu drar vi till en restaurang och käkar o äter lite gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar