söndag 14 februari 2010

Tävling! Fribiljetter till Magic Bar!

Just det! Det enda du behöver göra är att skriva en bra motivering
till varför du vill besöka Magic Bar! Tre personer vinner fri entré
till Magic Bar för 2 personer valfri kväll! Skriv din motivering i
kommentarsfältet eller till trolldanne@hotmail.com

Missa inte denna chans till en helkväll på Sveriges mest magiska krog
tillsammans med din partner eller vän! Hela 6 biljetter lottas alltså
ut till ett värde av 250:-
Är det din tur att vinna? Pröva och se!

3 kommentarer:

  1. Då jag äger MagicWorld har jag både gjort reklam, skrivit och följt Magic Bar redan innan det ens hade öppnat. Det vore riktigt roligt att få uppleva det jag har foljt och skrivit om i verkligheten då jag tyvärr aldrig har varit där trotts att så många frågar mig om jag vill följa med dit, så nu är det på tiden att jag kliver in där.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar trolleri, god mat och kall öl. Allt detta serveras i en magisk kompott på Magic Bar. Detta gör att den hamnar överst på min önskelista på platser jag vill besöka under våren!

    SvaraRadera
  3. Jag är själv en trollkarl, och bor ganska långt ifrån, så jag har inte kommit mig dit än. Jag skulle gärna vilja se på lite trolleri, bli inspirerad och kanske hämta något trick, och njuta av lite trolleri!

    SvaraRadera