onsdag 24 februari 2010

Ser fram emot Hockeyn inatt :o)

2 kommentarer:

  1. Hej Daniel!

    Du kommer kanske inte alls i håg mig, men vi bodde i Döshult samtidigt. Din bror hittade mig på Facebook och då fick jag bla reda på vad du sysslar med i dag. Otroligt....här har jag suttit med min son Markus och sett dig på tv - utan att ha en aning om att det var du! Sist jag såg dig var för ca 20 år sedan.....
    Roligt att ha hittat både dig och din bror igen! Kram från Emilia Johansson (Jönsson förr och vi bodde nere vid alla växthusen i ett vitt, putsat hus. Våra föräldrar umgicks mycket!)

    SvaraRadera
  2. Tjenare Emilia!

    Haha, vad roligt att du hittade mig och bror min! SJÄLVKLART kommer jag ihåg dig! Jasså, ni brukar kika på kaninen? Roligt! :o)) Jag kan tänka mig att det är svårt att känna igen mig då jag har förändrats LITE sen Döshult hahaha :O) Jag la precis till dig på facebook så jag kopierar detta och skriver till dig där också :o)
    Kul att du kikade förbi och skrev!
    Kram/ Daniel

    SvaraRadera