måndag 22 februari 2010

När går det ÖVER?!

Jaha...idag är man fortfarande sjuk alltså. Detta ÄR inte klokt! Jag som aldrig är sjuk och som när jag väl ÄR sjuk, blir frisk efter 2 dagar. Men nu tycks jag som jag nämnt tidigare, ha dragit på mig riktigt vänliga virusar som blivit bästisar med mina vita blodkroppar.
Så nu sitter man är i soffan och bara sitter. Tjejen insisterar på att vi ska börja spela ett tv-spel som vi jämt spelade förut. Tycker det låter kul så jag tror jag ska ta och dra mig ur soffan och koppla in det helt enkelt.
Annars har jag skrattat åt en artikel i aftonbladet som handlar om en kille som köpt hasch. Men när han rökte blev hans flickvän en delfin och TV:n började prata med honom. Därför bestämmer sig denna visa knarkare för att gå till polisen och anmäla det dåliga haschet. Ja, vad säger man? Hasch är bra grejer...skrattretande och tragiskt!

Nej, nu ska jag koppla in spelet! Wish me luck! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar