torsdag 3 december 2009

Säsong 3 av Den Itusågade Kaninen read to go!

Ja, så är det. Idag var sista inspelningsdagen. Vi brända av 6 trolleriskolor och 5 ramar. Det gick helt strålande bra och vi blev klara i god tid. När man hör de magiska orden "it´s a rap" så blir man väldigt glad och nöjd. All press och stress släpper och man känner sig härligt tom på något obeskrivligt sätt. Riktigt härligt!
Sen kommer tankarna som undrar vad man ska göra nu. Jadu...just nu sitter jag i en hyffsat skön sits. Säsong 3 börjar snart sändas. I samma veva börjar säsong 3 sändas. Sen lär säsong 2 repriseras....senare även säsong 3. Och om jag har rätt i mina tankar så kommer även säsong 2 och 3 släppas på DVD. DESSUTOM har jag svårt att tro att det inte blir en säsong 4....dock kan det krocka med något annat jag har på gång...om jag har tur...i oturen kan man säga. Men jag vill hemskt gärna göra en säsong 4 så det går nog allt lösa!
För att sammanfatta kan jag säga att jag är otroligt nöjd med säsong 3 och jag misstänker att den kommer att toppa allt vi tidigare spelat in. Både jag och producenten Kaj Hagstedt är väldigt ense om detta och vi ser fram emot vad alla skall tycka! :o)

2 kommentarer:

  1. när kommer säsongens trailer ut?

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt inte gjort någon trailer ännu. Vet inte om det blir någon heller men vi får hoppas :o)

    SvaraRadera