torsdag 31 december 2009

Nyårsskratt :o)

Såg just detta klippet här nedan och skrattade gott och måste dela med mig av det :o)

För övrigt: Inatt somnade jag runt 03 tiden. Vaknade hela tiden och när tjejen kom hem från nattpasset vid 07:30 så var det bara att stiga upp för det GICK inte att somna om. Därför tog jag katten och hunden och åkte ut till tjejens föräldrar i Älta. Katten kan inte följa med på festen ikväll och därför får han fira nyår i Älta med 2 andra katter samt en valp.
Hunden Kalle är dock välkommen så det blir livat :o) Har även varit på systembolaget och inhandlat diverse godsaker. Nu är jag hemma igen och har väckt tjejen och presenterat henne för Herman. Herman är en surdeg som vi fick av tjejens mamma. Med följde ett A4 om hur man tar hand om honom och vad man ska mata honom med. Om någon vecka ska man tydligen kunna baka en surdegskaka av honom. Fantastiskt sjukt men roligt! Go Herman!

Jaja, här kommer klippet!

3 kommentarer:

  1. Menar du att Herman fortfarande existerar? Honom träffade jag första gången när jag gick på högstadiet! Häftigt! :D Gott Nytt År Daniel, och tack för en bra blogg :)

    SvaraRadera
  2. Japp! Herman existerar! :o)) Blev din kaka god då Marit?

    Hehe, Gideon, det låter perfekt! :o) Men tjejen håller stenhårt på att vi måste vänta :o))

    SvaraRadera
  3. Herman blir fantastisk, men man måste nog vänta :D Det känns bara lite synd att äta upp honom ;)

    SvaraRadera