söndag 1 november 2009

Vem kan slå Filip och Fredrik

Tittar på det just nu och jag är otroligt imponerad över rugbyspelaren som dyker i en pool och skadar axeln. Troligen är den helt ur led. Han ställer sig upp och säger att det känns lite konstigt i axeln. De flesta hade gråtit av smärta :o) Det är en man det :o)

För övrigt blir jag alltid lika imponerad av Peter Forsbergs ödmjukhet. Svenska artister och "stjärnor" blir hur kaxiga som helst. Peter är en VÄRLDSSTJÄRNA men agerar ändå som om han vore en vanlig svensson. Det är något att beundra enligt mina ögon.
Tyckte det hade varit roligt om INGEN lyckades slå F och F. Men den drömmen dog ju i förra programmet tyvärr. Jag och tjejen bråkar om vilka som ska vinna. Jag håller på F&F och hon på motståndarna. Jag har vunnit flest gånger :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar