tisdag 24 november 2009

Utvilad och REDO!

Kom precis till jobbet och klockan är 11:28. Utvilad, pigg och redo!
Det blev sent igår. Jag kan inte berätta för mycket om vad vi egentligen spelade in igår utan att avslöja för mycket så att säga...Det är nämligen så att om jag berättar om igår måste jag nämna lösningen till hela effekten och...det går ju inte :o) Eller?

Hursom, det blev sent igår. Kom hem och åt och slappnade av. Tittade på klockan som då var 00:30. Skum känsla. Brukar normalt komma hem efter jobbet och efter att ha ätit och grejat brukar klockan peka på 19 ungefär. Sov ut idag eftersom vi kommer att jobba till 21 ikväll ca. Känns SÅ skönt! Vädret utanför fick mig på gott humör på vägen till jobbet! Det känns som barndomsvår ungefär. Man känner nästan känslan av galonbyxor och den varma mössan som sticks irriterande i pannan.

Nu börjar planeringen inför ikväll. Jag skall försöka fånga in Ola Selmén, mer känd som Amigo-Ola. Sen ska jag trycka in honom i en låda och spränga den. Vi får se hur det går. Det låter kanske lite farligt och...det är det också :o) Efter det ska jag försöka trolla bort ett barn och trolla fram det instängd i en bur längre bort. Kommer aldrig att inse att detta är mitt JOBB....helt sjukt...

Ha det bra och ha en SJUKT SKÖN DAG allihop!

/Danny-boy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar