måndag 2 november 2009

Ullared

Kikar på premiären av Kanal 5´s Ullared. Jag blir så fascinerad över hur otroligt märkliga människor det finns i världen. Tycker det är charmigt, intressant och skrämmande på samma gång.
Vet att jag var på Ullared när jag var liten. Men minns inte mycket av det...vilket jag är ganska glad över när jag får se programmet :o)))
Att höra folk säga att de ser fram emot att stå i kö får mig väldigt illamående faktiskt. Jag känner så gärna för att kunna hjälpa dem. Visa dem riktigt lycka och se hur de reagerar. Om man tycker om att stå i kö är det något ALLVARLIGT fel...det KAN inte vara sunt...oavsett om man är Ullaredsfantast, the-game-fantast eller tror att George Bush låg bakom flygkrascherna 9/11...

När programmet avslutas med att en person säger: "Det här var det roligaste jag varit med om"....vet jag inte vart jag ska ta vägen. Hade det varit Josef Fritzells dotter som sa det hade jag förstått...

Klockan 21 börjar Grannfejden! Ett FANTASTISKT bra program! Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar