lördag 28 november 2009

Skön kväll och mynttrick...

Idag har det varit en skön kväll. Inspelningarna med Amy Diamond gick HUR bra som helst. Vilket proffs hon är! Det blir alltid skön kemi mellan oss och hon lyfter upp varje trick och är vansinnigt proffsig. Bilder från inspelningarna kommer!

När jag kom hem var några vänner hemma hos mig redan. Patrik och Betthina hade lagat mat åt mig och tjejen vilket vi uppskattade något oerhört! VANSINNIGT GOTT!!! Sen drack vi öl, cider och likör och trollade loss som aldrig förr. Sen filmade Patrik mig när jag gjorde ett av mina egenskapade mynttrick som jag känner blir bättre och bättre. Det var första gången jag såg mig själv göra tricket och tyckte att det var värt att lägga upp på bloggen :o) Nöjd blev jag iaf! Men bättre ska det bli!

Imorgon blir ska vi åka o träffa Charlie Caper på jägersro. Ska bli kul!

6 kommentarer:

  1. Hej! jag heter niclas och gillar dina trick jätte mycket :) jag hittade din blogg idag och ska läsa den varje dag :) jag brukar jämt titta på den itusågade kaninen :)

    SvaraRadera
  2. svara järna på mig :O)

    SvaraRadera
  3. Hej NIclas!
    Vad roligt att du kollar på Kaninen och tycker om det! Hoppas du läser bloggen och tycker att det är roligt :o) Lycka till om du själv börjar trolla!!
    Mvh/Daniel Karlsson

    SvaraRadera
  4. jag trollar mycket själv :) jag skulle vilja ställa så mycket frågor:):P har du msn :) jag skulle bara vilja veta så himla mycket om dig och dina trick. mvh7niclas

    SvaraRadera
  5. Tack så jättemycket för helgen, det var verkligen riktigt roligt - en helg som är MYCKET svår att slå :D Vi hade jätteroligt :D tack tack tack och åter tack <3 // Betthina

    SvaraRadera
  6. Hehe, tack själv B! Snart blir det magic bar för er del, det är jag övertygad om :o)

    SvaraRadera