fredag 6 november 2009

Sliten...

Känner mig sliten idag. Igår kom min goda vän, pianisten, Jens Sporron ner och hälsade på. Vi spelade pingis i flera timmar :o) Sen blev det öl inblandat och då började det bli svårare upptäckte jag :)
Sen kikade vi på inspelningarna av Robins. Riktigt bra program! Gäster var Zoran Ismail och Annika Lantz. Det sänds på lördag så missa inte det. Bland annat drog Robin ett väldigt roligt skämt om min kollega Tobbe Trollkarl. Ska inte avslöja det dock ;o)

Efter det drog vi vidare till möllan och drack vin. Tror jag kom i säng vid 02 så det vart ju ändå hyffsat. Ställde klockan på 08 så jag fick lite sovmorgon :o)

Nu håller vi på att planera inför inspelningarna nästa vecka. Kommer bli hur bra som helst tror jag. Borde träna lite på 2 rutiner jag ska göra då...men har ingen motivation just nu. Jag får helt enkelt ta med mig grejerna och öva hemma i helgen.

Nu är det lunch snart! Får se vad det blir. Men en sak är säker....det blir MJÖLK iaf!

Här är en video där Jens spelar...grymt duktig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar