söndag 4 april 2010

Utvilad

Känner mig riktigt utvilad idag. Helt otroligt. Igår var jag och tjejen hos svärföräldrarna och käkade påskmiddag. Riktigt trevligt men jag blev nästan kriminellt mätt. Hela morgonen har jag bara legat och softat, surfat, kollat Boston Tea Party och tagit det allmänt lugnt!

Snart skall jag iväg till Västerhaninge och giga. Sen blir det hem direkt och mysa. Tjejen har varit sådär galet snäll och lovat att städa och göra fint tills jag kommer hem! Ibland har man det nästan FÖR bra! Hon är snäll hon! :o) Funderar på att klämma i mig en pizza också :o) Det förtjänar man väl?

I övrigt går tankarna kring träning...när ska jag börja? Kan ju inte vara så jobbigt att kuta ut en runda lite då och då? JO, det ÄR ju det...Men snart smäller det till, det kan jag lova er!

2 kommentarer:

  1. Träning....ständigt dessa tankar på träning och pizzor....ha, ha...! Så har jag det jämt! När ska man vara nöjd;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, sant :o) Det gäller att komma över någon form av tröskel helt enkelt :o)

    SvaraRadera