tisdag 20 april 2010

Hurtig!

Har precis varit ute och sprungit och power-walkat ;o) Roligt ord förresten!

Galet skön känsla att komma igång. Planerar nästan att dra ut och kuta ikväll. Fast hmmm...det är ju Maffia Comedy ikv och ev tänkte jag ringa Marcus Palm och se om man ska joina honom dit. Hmm...vi får se!

Hunden ligger just nu på dörrmattan HELT utmattad. (ofrivillig ordvits)

Har ingen aning om vad jag ska göra fram tills dess. Kanske klura lite på någon ny akt? Hmm...ja, varför inte?

2 kommentarer:

  1. Gött att du kommit i gång med lite träning! I skrivande stund väntar jag på att Max ska somna så jag kan gå ner i källaren och cykla på spinningcykeln (regnar som sjutton ute så det blir ingen jogging....)

    SvaraRadera
  2. Ja! Och idag igen!? Vad händer!? Och har inte ens tagit en snus sedan jag gick upp ;o)

    Jäklar! Du kör också på hör jag! Snart får du tävla med killarna i BMX och du trampar på jue ;o))
    Hälsa alla! Kram

    SvaraRadera