tisdag 27 april 2010

sol, magic bar, och Patrik

Jaha, då har man just duschat, satt på sig de nya jeansen och fixat till den nya frisyren. Klippte mig igår. Frisyren är ju därför "ny" men inte...ny så att säga. Någon annan frisyr kommer jag nog aldrig ha...eller jo, den ofrivilliga gubbfrisyren kommer väl så småningom förstås...

Strax sticker jag iväg till centralen och hämtar mina goda vän och kollega Patrik som kommer ändå från Hässleholm. Det är en stor dag då det är första gången i världshistorien som vi får så långväga besök till sthlm. Spännande!

Ikväll jobbar både jag och Patrik på Magic Bar. Ska bli sköj! Försöker få dit min far också som jag just pratade med. Men han är en hårt arbetande kontorsråtta och får väldigt lite tid till annat just nu. Även min bror har planer på att besöka ikväll. Skulle tydligen ta med sig hela klassen isf. (han är på utbildning nu)

Grymt skön dag idag! Balkongdörren står öppen och jag har just städat hela lägenheten. Gyllenetider spelar på datorn och solen strålar på palmen vid dörren. Och till allt detta ljuder fågelkvitter! I like! :o)

Funderar på att dra bort och köpa en likör 43 och sätta mig och Patrik på balkongen och njuta! Så får det bli! I'm off!

2 kommentarer:

  1. Mmm du får ta hand om min lilla skatt ;) hihi Hörde att det gick superduper för honom :D Du bara trycker i honom massa sprit, ajajaj ;P haha Ha en fortsatt trevlig vecka :D Hoppas det går kalasbra idag också :D

    SvaraRadera
  2. Jag tar alltid hand om honom! :o)) Ja, men utan sånt överlever man inte så värst länge :o)
    Din mister gör storm-succé!!!
    Kraaam Beeeettthhhhiiiiinnnaaaa

    SvaraRadera