lördag 10 april 2010

Yay!

Vet inte exakt VARFÖR jag sätter rubriken Yay, men förmodligen för att jag känner att jag är lite småtrött, och försöker pigga upp mig själv.
Igår var det som sagt riktigt bra show på Magic Bar. Kom i säng riktigt sent och satte klockan på 11 då jag ska iväg på gig i Knivsta idag. Kom på att jag i princip aldrig skriver något om mina gig faktiskt. Så därför kan jag säga vad som händer idag.
Det är något åkeri som har bjudit in kunder och även vänner och kombinerat ett kalas och kundfest. Idag ska jag mingeltrolla, dvs gå runt bland gästerna vi välkomstdrinken och köra close-up. Sedan skall folket sätta sig till bords och äta.
Vid kaffet studsar jag upp och kör lite humor med trolleri i ett jäkla tempo helt enkelt :) Alla blir glada och jag åker hem. MEN, skickar såklart en faktura ;o)

Sen lyckades jag få med mig ett par nycklar hem från Magic Bar som inte var mina så...jag måste svänga förbi där efteråt och lämna tillbaka dem helt enkelt :o)
Nej, nu är det dusch och sen packa i ordning som gäller. Ha det gött!

1 kommentar: