torsdag 15 april 2010

Hackad blogg...

Okej! Det här är Daniel Karlsson som skriver igen.

Min blogg har under de senaste dagarna varit hackad av en kille som inte hade varken mod att ta kontakt med mig personligen, eller argument för att bemöta mig. Därför valde han att hacka min blogg och på så sätt försöka förstöra för mig. Det rör sig om en en baby-hacker som lärt sig några små-grejer och vill försöka utöva makt genom detta. Funkar tyvärr inte, då man bara visar hur otrolig feg och tragisk människa man är.

Under de senaste dagarna har denna person, vars föräldrar förmodligen är syskon, lagt upp rasistiskt material. Jag misstänker att alla som följer min blogg förstår att det inte var jag som skickade dessa inlägg.

Tyvärr har han tagit bort alla mina tidigare inlägg, men nu kör vi på igen!

9 kommentarer:

  1. Daniboy

    Hade jag velat utöva makt hade jag prövat något mer intressant, som din söta lilla flickvän. :o)

    Shit happens, lev med det.
    Förresten är jag inte av det manliga könet din könsdiskriminerare.

    Tror förresten där här länkar till din gamla blogdata, råkade hitta den och tänkte du ville ha länken.

    http://tinyurl.com/y5vuzwq

    SvaraRadera
  2. Va fan finner man för nöje i att hacka ngn annans blogg egentligen :/ Men men den siste idioten är inte född än.

    SvaraRadera
  3. Det är lätt att vara tuff över internet din lilla skit.

    SvaraRadera
  4. Det tar jag som ett hot och lägger till det på listan. Snygg stavning på Daniboy förresten...Helt sjukt! En kille på facebook skrev samma rubrik på ett mail till mig. Fan vad skumt!

    Modigt av dig att gå på min flickvän. Kom hit istället och möt mig face-to-face. Du kan lätt få tag på telenummer och adress. Jag väntar. Men du sitter ju o skakar i din håla såklart av blotta tanken.
    Koka lite välling, ta din snuttefilt och lägg dig och somna framför teletubbies nu...god natt

    SvaraRadera
  5. hmmm...du säger alltså att du är tjej?...Kan man få ett namn på dig? Nej, jag vet vad jag kan kalla dig...hmmmm....MIRANDA känns som ett namn som passar...

    SvaraRadera
  6. Kul att se dig så i desperat av tabbar från min sida, se upp bara - förtal är straffbart ;-)

    Och utan några konkreta bevis lär du inte komma långt, jag tackar härmed alla publika accesspoints, alla höganonyma proxy servrar och tackar för mig.

    Men bara lugn, det kommer fler tillfällen. Det är inte över än. :o)

    " Bright the hawk's flight on the empty sky. "

    Fint namn förresten

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Du är den sista jag skulle lyssna på vad gäller svensk lag. Du är ungefär lika okunnig som en säl-unge och det visar sig ständigt i ditt sätt att debattera. Läs på om förtal så kommer du att märka att det inte ens är i närheten av förtal. Du är så otroligt ung och obegåvad...dessutom har du varit så OERHÖRT klumpig att du inte ens ANAR det...nästan pinsamt faktiskt.

    Ännu ett hot om mer wannabe-hacker-fasoner? Haha ;o) Kör på bara...du har faktiskt lite tid på dig tills du får omdefinera "shit" i "shit happends" ;)

    Förstod att du skulle gilla det namnet ;)

    Kul att du pratar om förtal...IGEN förresten...vi har ju diskuterat det på min facebook via mail varpå du hade fel också.
    Känner du dig inte DUM på något sätt när du har så otroligt fel? Eller är du på RIKTIGT så obildad att du inte vet vad "hets mot folkgrupp" och "förtal" är?? Men det är klart...du är ju ung såklart :o) Hormonerna sprutar i kroppen på dig :o)

    SvaraRadera
  9. Haha vilken loser till bebisdatanörd! :) Skaffa dig vänner, flickvän och ett liv så du slipper sitta och gråta på ditt rum ensam. Finniga småpojkar som hackar bloggar - wow! :D

    SvaraRadera